یه معذرت خواهی
نوشته شده توسط : همراه همیشگی ات

 

سلام

سلام قشنگم...  محمدی نازنینم...   این آپ یه معذرت خواهیه.. I'm Sorry از تو و اون قلب مهربونت...Heart Smile واسه خاطر پستی که قبلا گذاشتم و ناراحتت کردم.. الهی من فدات بشم...  بخدا منظوری نداشتم از اون حرفا... میدونم که تو انقدر خوبی که همیشه کارای بد منو بخشیدی...

الهی من فدای اون خنده ها و شوخی هات بشم...  دلم خیلی برات تنگ شده بود اون حرفا رو نوشتم...  آخه خوب فکر کن... تو هروقت از یه چیزی ناراحت میشی بدتر سکوت میکنی...sad.gif   جلوی بابا هم که نمیتونم بهت گیر بدم محمد چی شده؟ آخه من نمیخوام کسی متوجه بشه من و تو باهم مشکلی داریم... تو هم که این دو روز انقدر ساکت بودی تو ماشین که بدتر فکرم هزارجا رفت... مخصوصا دیشب که حالم خیلی بد شده بود... دلم بهونه تو کرده بود اما تو حتی یه زنگ نزدی حالم و بپرسی...

 تو بهونه همه خنده ها و گریه هام شدی محمد

 تو دلیل همه امیدهای زندگیم هستی محمدی قشنگم

 وفتی تو آغوشتم از همه غمها دور میشم پس بهم حق بده وقتی ازت دورم اینطور گرفته بشم  

 تو شدی تمام هستی من و تمام دلیل من برای نفس کشیدن  Kiss

 کاش وقتی کمی گرفته میشی و سکوت میکنی اینو یادت بیاد که یکی با خنده های تو زنده ست  

 پس همیشه بخند

 و اگه یه روزی از چیزی ناراحت شدی همون موقع بهم بگو  yes4.gif

 منو توی خماری نذار عزیزم... 

 باشه گلم؟ باشه مهربونم؟ باشه عزیز دلم؟

   خیلی دوستت دارم... خیلی خیلی زیاد 

این گلها رو هم بهت تقدیم میکنم از اعماق دلم واسه معذرت خواهی

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری چهارم www.pichak.net كليك كنيد

 





:: بازدید از این مطلب : 698
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : 30 شهريور 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست